Vytknutie vady produktu či služby

Postup pri uplatňovaní a vybavovaní uplatnenia zodpovednosti za vady produktu – vytknutia vady služby v zmysle zákona č.108/2024 Z.z. v nadväznosti na príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

 

1. Záručná doba na predávané produkty a služby je 24 mesiacov

2. Spotrebiteľ si právo na uplatnenie zodpovednosti za vady produktu, služby uplatňuje v záručnej dobe, bezodkladne po zistení vady produktu, služby. Za účelom objektívneho a dôkladného posúdenia a vybavenia vytknutia vady produktu, služby, pri  uplatnení vady produktu, služby je potrebné, aby spotrebiteľ predložil obchodníkovi aj predmet vytknutia vady.

3. Vadu môže spotrebiteľ vytknúť- uplatniť v ktorejkoľvek prevádzkarni obchodníka,  alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla obchodníka: KERAMIKA GS, s.r.o., Strojnícka 1, 080 06 Prešov, IČO: 36463558 ,   email:  keramikags@keramikags.sk

4. O vytknutí vady produktu, služby obchodník poskytne spotrebiteľovi bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom písomné potvrdenie o vytknutí vady produktu a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady produktu.

5. V prípade ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady produktu, služby písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady produktu.

6. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu;

7. Za účelom vytknutia vady produktu, služby môže spotrebiteľ vyplniť Protokol o vytknutí vady produktu, služby, nachádzajúci sa na webovom sídle obchodníka  v priečinku „Vytknutie vady – postup“